Finał tegorocznej edycji akcji SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS odbył się 12.03.2016 podczas targów dla kobiet BABSKI DZIEŃ na Torwarze w Warszawie.

Uczestniczki wydarzenia mogły spotkać się ze znanymi psychologami, coachami, autorami książek, ambasadorkami akcji, redaktorkami miesięcznika SENS oraz skorzystać z konsultacji z ekspertami.

W strefie wykładowej miesięcznika SENS odbyły się wykłady m.in. Katarzyny Miller pt:. „Chcę być kochana tak jak chcę”, kurs redukcji stresu przez uważność Zuzanny Ziomeckiej (Mindfulness Based Stress Reduction). Ponadto bbyła okazja, by wziąć udział w otwartej debacie pt.: „Kobieta kobiecie suką – czy solidarność kobiet istnieje?” – z udziałem ambasadorek akcji – Marzeny Chelminiak,  Ałbeny Grabowskiej,  Mariety Żukowskiej, Beaty Tadli a także dr hab. nauk hum. Macieja Błaszaka – kognitywisty i eksperta TV Life Time. Rozmowę poprowadziła redaktor naczelna miesięcznika SENS Katarzyna Droga.

W strefie konsultacyjnej miesięcznika SENS, przez cały dzień uczestniczki mogły skorzystać z porad i konsultacji z ekspertami miesięcznika SENS: Anną Kocwą- Karnaś – specjalistka Mind Shui, Dagmarą Gmitrzak – trenerką rozwoju osobistego, Daniele Gargano – psychologiem i psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym, ekspertami telewizji LIFETIME – Ewą Klepacką – Gryz oraz dr Maciejem Błaszakiem oraz konsultantkami firmy PROVIDENT – Beatą Cichowlas oraz Anetą Szczerbą, które wyjaśniały na czym polega praca doradczyni i jak nią zostać.

Czytelniczki mogły spotkać się z autorkami książek Wydawnictwa Zwierciadło m.in. Ałbeną Grabowską – autorką bestsellerów „Lady M”, „Lot nisko nad ziemią” oraz sagi „Stulecie winnych”, a także Katarzyną Miller, autorka książek  „Chce być kochana tak jak chcę”, „Nie bój się życia”, Nie bój się zdrady”, „Blaski życia”, „Królowe życia i król”.

Partnerem akcji jest portal Sukces Pisany Szminką oraz PROVIDENT. Patronem medialnym akcji jest telewizja Lifetime oraz portal Zwierciadlo.pl

Wstecz