WRZEŚNIOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA SENS, Z AKCJĄ ZAKUPY Z KLASĄ ORAZ KONKURSEM STUDIOWANIE MA SENS
W czwartek, 20 sierpnia br. na rynku ukaże się wrześniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) z wokalistką Anitą Lipnicką na okładce. W numerze również wielka akcja rabatowa „ZAKUPY Z KLASĄ” oraz konkurs dla czytelników „STUDIOWANIE MA SENS”.

Tematem wrześniowego numeru jest – ŻYCIOWA ZMIANA. Jak zaakceptować to, co nowe, dostrzec, która zmiana jest dla nas najlepsza i jak docenić to, co już osiągnęliśmy, radzi psycholog Ewa Klepacka-Gryz oraz coach Dagmara Gmitrzak.

W DEBACIE Paulina Młynarska pyta Katarzynę Bondę, Przemka Kossakowskiego i Tomasza Srebrnickiego, o to, czy kryzys męskości dotyka bardziej kobiety czy mężczyzn? Zaproszeni goście dyskutują o współczesnych mężczyznach, odpowiedzialności w związku i aktualnym podziale ról.

We wrześniowym wydaniu również:
• W weekend 12-13 września w ramach akcji „Zakupy z klasą”, na czytelniczki „Sensu” czekają zniżki do 50%, w ponad 3000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Dodatkowo w ramach akcji można skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej na produkty EKO.
• Konkurs „STUDIOWANIE MA SENS”, w którym czytelnicy mogą wygrać dowolnie wybrany kierunek podyplomowych studiów psychologicznych na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej o wartości 8 tys. zł., w jednym z pięciu miast: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Sopocie i Katowicach.
Wrześniowy wydanie miesięcznika SENS ukaże się w objętości 148 stron, w nakładzie 55 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Sprzedaż wydania będzie wsparta kampanią w prasie (miesięczniku Zwierciadło, DOBRE WNĘTRZE oraz M jak Mieszkanie), w radiu (Radio RMF FM, Radio Kolor), tygodniku Panorama (Londyn), internecie (Onet, WP, dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, e-darling Facebook) oraz punktach sprzedaży (HDS, INMEDIO).

Wstecz