CZERWCOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA  SENS Z BESTSELLEREM KATARZYNY MILLER

W czwartek, 21 maja br. na rynku ukazało się czerwcowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) z Moniką Kuszyńską na okładce, reprezentantką Polski podczas 60. Konkursu Piosenki Eurowizji w Wiedniu, która wystąpi w dniu 21 maja br.      Do części wydania zostanie dołączony bestsellerowy poradnik Katarzyny Miller „Nie bój się zdrady”.

„Za swój rozwój zapłaciłam wysoką cenę, ale ostatecznie mocno się zdziwiłam, jak bardzo na plus zmieniło się moje życie” (…) Monika Kuszyńska, mówi o niełatwej drodze jaką przeszła, by polubić siebie. O tym, co wpłynęło na to, że bezsilność i pustka towarzyszą jej coraz rzadziej, i że już za niczym nie goni . Wypadek dał jej siłę i zakompleksiona dziewczyna, zmieniła się w pewną siebie, świadomą kobietę, która ma odwagę wystąpić na Eurowizji.

Do części nakładu numeru czerwcowego dołączona będzie książka Katarzyny Miller „ Nie bój się zdrady. Autorka, która jest doświadczoną psychoterapeutką, uczy spojrzenia na związki z różnych perspektyw, pokazuje jak uniknąć zdrady i jak się po niej podnieść. Uświadamia również, co może być przyczyną kryzysu i jak może on nas wzmocnić.

W debacie, Paulina Młynarska pyta Olgę Bołądź, Gabę Kulkę oraz Wojtka Kalarussa, o to kogo udajemy w życiu, kiedy jesteśmy sobą a kiedy „zakładamy maski”.

Ponadto w numerze, specjalnie dla czytelniczek: zniżki na  retransmisję przedstawień teatralnych, w National Theatre i oper z Wielkiej Brytanii do sieci kin Multikino w całej Polsce, rabat na zakup gier planszowych uczących empatii oraz vouchery na zajęcia Jogi do szkół obecnych  na Międzynarodowym Dniu Jogi w dniu 21.06 br. na polach Mokotowskich w Warszawie, któremu patronuje miesięcznik Sens. W strefie SENS-u dla uczestników zostaną przygotowane spotkania z psychologami, coachami i ekspertami SENSu.

Czerwcowe wydanie miesięcznika SENS ukaże się w objętości 140 stron, w nakładzie 70 tys. egz.      i w cenie 9,99 zł,  w tym mutacja z książką, w nakładzie 20 tys. egz., w cenie 14,90 zł. Sprzedaż wydania będzie wsparta kampanią w radiu: Radio Kolor, RDC Polskie Radio, prasie: miesięczniku Zwierciadło, tygodniku Panorama (Londyn), internecie (Onet, WP, dziennik.pl, Facebook, Zwierciadlo.pl, e-darling) oraz punktach sprzedaży (HDS, INMEDIO) oraz sieci TESCO.

Wstecz