W czwartek, 22 stycznia br. na rynku ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). W nowym roku miesięcznik SENS, przygotował wiele nowości. W numerze lutowym pojawią się nowi autorzy m.in. Małgorzata Ohme, Maria Rotkiel, Andrzej Depko i nowe rubryki: „Dobry związek”, „Jestem mamą”, „Seksualnie”, „Psychologia mody” oraz  „Psychoportret”. Bohaterem okładki jest aktor, Leszek Lichota, który mówi o autorytetach i najbliższych planach życiowych

W wywiadzie okładkowym aktor Leszek Lichota, mówi o braku autorytetów, doświadczeniu bycia ojcem i sytuacjach, kiedy pozwala sobie na łzy. Ponadto zdradza czytelniczkom, dokąd doprowadziła go rola w „Watasze”- popularnym serialu telewizyjnym.

W nowym cyklu „Jestem mamą” psycholog Małgorzata Ohme pomaga przyszłym mamom oswoić lęki, wyznaczyć priorytety i spełnić ukryte pragnienia. Stawia pytania i szuka odpowiedzi na nurtujące pytania: Czy czujesz instynkt macierzyński? Czy to dobry czas na dziecko? Czy będę dobrą matką?

W pierwszym odcinku nowego cyklu „Seksualność”, poświęconego sferze intymnej w relacji z partnerem, Seksuolog Andrzej Depko,  podpowiada, że poprzez dotyk przekazujemy równie wiele jak słowami. Radzi, jak zadbać o bliskość w związku i odkryć mapę erotyczną partnera.

Ponadto nowościami w miesięczniku SENS jest także:

„Dobry związek” autorska rubryka  prowadzona przez psycholog behawioralno-poznawczą – Marię Rotkiel, która występuje  w roli eksperta z zakresu relacji i związków. W bieżącym numerze autorka „bierze pod lupę” randkowanie.  Dla jednych tortura, dla innych – rozmowa kwalifikacyjna. Czym tak naprawdę jest i czym powinna być randka? Przyjemnością! Jeśli nauczysz się takiego podejścia, możesz znaleźć się na prostej drodze do zbudowania pięknego związku na życie. W kolejnych numerach autorka podejmie tematy dotyczące singielek oraz zajmie się relacjami w związkach i rodzinie.

„Psychologia mody” – rubryka prowadzona przez  Dominikę Zasłonę – ekspertkę modową, szefową działu mody miesięczników Zwierciadło i Sens. Autorka wyjaśnia czytelniczkom, co ubrania mówią o nich samych, jaki komunikat wysyła ich wygląd oraz to, w co się ubierają. Ponadto, w rubryce czytelniczki przeczytają o historii mody, skąd pochodzą i jak powstały wybrane części garderoby.

„Psychoportret”– to cykl artykułów o intrygujących postaciach świata kultury – bohaterach masowej wyobraźni, ich dramatycznych losach i psychologicznych problemach. W kolejnych numerach magazynu przedstawione zostaną życiorysy znanych osób z portretem psychologicznym. Kolejnym bohaterem cyklu będzie Freddie Mercury.

Lutowe wydanie miesięcznika „SENS” ma objętość 132 stron, ukaże się w nakładzie 55 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Sprzedaż numeru jest wsparta kampanią radiową: Polskie Radio RDC, Radiu Kolor, kampanią prasową: „Zwierciadło”, tygodnik „Panorama” (Wyspy Brytyjskie), Internecie (Zwierciadlo.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook, e-darling, zet.pl) oraz punktach sprzedaży prasy.

 

Wstecz