W czwartek, 24 lipca br. na rynku ukazało się SIERPNIOWE wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterką okładki i rozmowy prowadzonej przez Magdę Mołek jest Marika. W  numerze także konkurs „STUDIOWANIE MA SENS”, w którym do wygrania są studia podyplomowe o wartości 13 000 zł oraz KUPONY ZNIŻKOWE na wyższe uczelnie.

Od numeru sierpniowego nowym autorem oraz moderatorem dyskusji jest dziennikarka Paulina Młynarska. W bieżącym numerze w debacie stawiamy pytanie: ”Czy orientacja ma znaczenie? O to, czego moglibyśmy dowiedzieć się w kwestii miłości od gejów i lesbijek, Paulina Młynarska pyta Michała Piróga, Martę Konarzewską. Front „hetero” reprezentują Piotr Najsztub i Paweł Droździak.

W cyklicznym, autorskim wywiadzie Magda Mołek, pyta swoich rozmówców o ich życiowe wybory, najtrudniejsze decyzje, powody do dumy  i zwyczajne codzienne obawy. W sierpniowym  wydaniu bohaterką wywiadu jest Marika, która otwarcie mówi o tym, jak odnalazła się po rozwodzie, o tym jak zaakceptowała swój nos oraz – co jest dla niej w życiu jest najważniejsze.
W sierpniowym wydaniu specjalnie dla czytelniczek magazynu, została przygotowana akcja „STUDIOWANIE MA SENS”. W ramach akcji zorganizowany został konkurs, w którym do wygrania są: dowolnie wybrany kierunek podyplomowych studiów psychologicznych w szkole Wyższej Psychologii Społecznej o wartości 8 tys. zł., w jednym z pięciu miast: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Sopocie i Katowicach oraz Podyplomowe Studia Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, o wartości 5 tys. zł. Ponadto w numerze czytelniczki znajdą KUPONY ZNIŻKOWE na czesne oraz wpisowe na kilkadziesiąt kierunków studiów. Rabaty, aż do 100% na wybrane uczelnie, do wykorzystania w roku akademickim 2014/2015.
Sierpniowe wydanie miesięcznika „SENS” ukazuje się w objętości 132 stron, w nakładzie 60 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią w Internecie (Zwierciadlo.pl, Onet, WP, Facebook, dziennik.pl), radiu RDC Polskie Radio i Chilli Zet, miesięczniku Zwierciadło oraz punktach sprzedaży prasy.
W 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych miesięcznika SENS wyniosła prawie 30 tys. egz i wzrosła o 2,5% w stosunku do 2012 r.

Wstecz