W czwartek, 22 maja br. na rynku ukaże się czerwcowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterem okładki i rozmowy prowadzonej przez Magdę Mołek jest Marcin Prokop- dziennikarz, felietonista oraz niezwykle charyzmatyczna osobowość telewizyjna.

W czerwcowym wydaniu magazynu „SENS” czytelniczki znajdą wyjątkowe prezenty: 2000 bezpłatnych audiobooków Marcina Prokopa i Szymona Hołowni „Bóg, kasa i rock’n’roll” do pobrania,  40 % rabatu na zakup książek, a także kupony rabatowe na ubrania i akcesoria dla dzieci.

Najciekawsze tematy bieżącego wydania:

  • MARCIN PROKOP – o szczerości i udawaniu. W otwartej rozmowie z Magdą Mołek opowiada o tym co w życiu najważniejsze, czego się boi i dlaczego nie warto zdradzać.
  • Temat numeru: ZAZDROŚĆ – Wszyscy jesteśmy zazdrośnikami, ale nie wszyscy chcemy się do tego przyznać. Dlaczego jej nie pokonujemy, co o nas mówi i jak możemy ją oswoić.
  • Debata: CZY JESTESMY OFIARAMI WŁASNYCH RODZICÓW? O tym, czy dom rodzinny to obciążenie, czy też siła napędowa dorosłego życia, dyskutują: prof. Zbigniew Mikołejko, Paulina Holtz i Tomasz Sobierajski.
  • KOCHAM CIĘ I INNE KŁAMSTWA – felieton Andrzeja Saramonowicza
  • TWÓJ ROZWÓJ – przedstawiamy filozofię „jednej rzeczy” i pokazujemy dlaczego nie warto łapać kilku srok za ogon, ulegając wielozadaniowości. Radzimy także, jak skutecznie zaplanować swoje szczęście oraz prezentujemy najciekawsze warsztaty rozwoju.
  • COACHING KARIERY – o trudnej sztuce przyjmowania poleceń oraz pracowniczych e-mailach.

Ponadto w weekend 14-15 czerwca br, w ramach akcji z okazji Dnia Dziecka, prowadzonej w magazynach „Sens” i „Zwierciadło”, na czytelniczki czekają zniżki aż do 70% na zakupy dla dzieci w sklepach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce.

Czerwcowe wydanie miesięcznika „SENS” ukazuje się w objętości 132 stron, w nakładzie 60 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią w Internecie (Zwierciadlo.pl, Onet, WP, Facebook, dziennik.pl), radiu Kolor i Chilli Zet, dzienniku „Gazeta Prawna”, miesięczniku „Zwierciadło” oraz punktach sprzedaży prasy (EMPIK, HDS)

W 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych miesięcznika SENS wyniosła prawie 30 egz. i wzrosła o 2,5% w stosunku do 2012 r.

Wstecz