W czwartek 27 marca br. na rynku ukaże się kwietniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) w odświeżonej formule. Nowa szata graficzna, wywiady okładkowe Magdy Mołek, cykl kontrowersyjnych debat z udziałem znanych postaci życia publicznego i felieton Andrzeja Saramonowicza to tylko część wprowadzonych zmian.

Magazyn umiejętnie łączy praktyczną, pogłębioną wiedzę psychologiczną (teksty o charakterze poradnikowym, treningi rozwoju osobistego, testy) z nowo wprowadzonymi formatami lifestyle’owymi (wywiady, emocjonujące debaty, informacje o aktualnych wydarzeniach kulturalnych oraz urodzie, kuchni, ekologii i kondycji fizycznej). To jedyne takie połączenie psychologii i lifestylu w polskiej prasie.

„Światowe trendy czytelnicze jednoznacznie pokazują wzrost zainteresowania tematyką rozwoju osobistego i psychologią – mówi Katarzyna Droga, redaktor naczelna. – Dlatego, niezależnie od zeszłorocznego wzrostu sprzedaży „Sensu”, wprowadzamy zmiany i wzbogacamy magazyn, aby jeszcze bardziej poszerzyć grono naszych czytelniczek”.

 

Zmiany w magazynie podkreśla nowa szata graficzna: elegancka i przejrzysta oraz  okładka z nowatorskim, skoncentrowanym układem zajawek. Zmienił się również claim magazynu; „Pokochaj życie” to nowe hasło, które oddaje inspirujący charakter pisma.

Nowością w miesięczniku jest autorski wywiad Magdy Mołek, która po raz pierwszy na łamach prasy, pyta swoich rozmówców o ich życiowe wybory, najtrudniejsze decyzje, powody do dumy  i zwyczajne codzienne obawy. W kwietniowym wydaniu bohaterką okładki i wywiadu jest Magdalena Cielecka, która otwarcie mówi o tym, czy ważniejsza jest dla niej wolność czy miłość, czego nie robi, bo się boi i czy to prawda, że    znalazła miłość życia”

Nowym formatem na łamach SENSU jest debata na tematy bliskie i jednocześnie budzące silne emocje. Moderatorem dyskusji jest Weronika Wawrzkowicz, która zadaje trudne pytania grupie znanych z życia publicznego, jak również  z kontrowersyjnych opinii, osób. W kwietniowym wydaniu, w debacie stawiamy pytanie: Czy można wybaczyć zdradę? W pasjonującej dyskusji Agata Passent, Maria Rotkiel i Andrzej Pągowski przedstawiają swój punkt widzenia, mówią o własnych doświadczeniach związanych ze zdradą i zastanawiają się wspólnie, o co tak naprawdę w zdradzie chodzi.

Odwaga głoszenia kontrowersyjnych sądów, to także domena nowego felietonisty SENSU, Andrzeja Saramonowicza, który pod hasłem Kocham cię i inne kłamstwa, w charakterystyczny dla niego sposób,   pisze o miłości Warta zauważenia jest forma w jakiej to robi – bez żadnych znaków przestankowych, oddając pole do interpretacji, czytelniczce.

SENS to przede wszystkim jednak doradca czytelniczki dbającej o swój rozwój i jakość życia – prywatnego i zawodowego. Sferze zawodowej,  dedykowany jest  poszerzony działcoaching kariery”, a w nim: fachowe i konkretne porady służące lepszemu funkcjonowaniu w pracy.

 

Rubrykę kulinarną, od kwietniowego wydania, poprowadzi Maciej Szaciłło; obok kulinariów pojawia się także rubryka „delikatesy” poświecona temu, co nowego i ciekawego na sklepowych półkach. Nowe przyprawy, smaki, sklep, którego nie można nie znać – czyli smacznie i praktycznie.

Autorką koncepcji relaunchu jest Magda Mazur.

Kwietniowe wydanie miesięcznika SENS ukaże się w objętości 132 strony, w nakładzie 65 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż wydania jest wsparta jest kampanią VOD (Ipla, TVN Player), radiu (Kolor, Zet, Chilli Zet), w prasie (Zwierciadło, Gazeta Prawna), w Internecie (Zwierciadlo.pl, onet.pl, wp.pl, dziennik.pl, Filmweb, Facebook) oraz w punktach sprzedaży prasy.

W 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych miesięcznika SENS wyniosła 29.717 egz. i wzrosła o 2,5% w stosunku do 2012 r.

 

Wstecz