W czwartek 10 kwietnia br. ukaże się „SENS DLA URODY” – wydanie specjalne miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Magazyn jest przewodnikiem po świecie piękna i poradnikiem w dziedzinie urody, pielęgnacji i style-coachingu. Na jego łamach czytelniczki znajdą też kupony rabatowe z atrakcyjnymi zniżkami na zakupy w kosmetycznych sklepach internetowych. „SENS DLA URODY” będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące.

 

Magazyn jest skierowany do kobiet interesujących się nowościami i trendami w kosmetyce oraz poszukujących wiedzy o tym, jak rozważnie dbać o urodę i bezpiecznie korzystać z ofert rynku kosmetycznego. Jego formuła jest spójna z konwencją miesięcznika „SENS”, który w swojej koncepcji dostrzega źródła dobrego samopoczucia człowieka w wewnętrznej harmonii oraz kondycji i wyglądzie ciała.

Temat przewodni wydania to „Odnowa na wiosnę”, stąd w magazynie wiele artykułów przedstawiających wiosenne nowości kosmetyczne oraz trendy w makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, a także nowe propozycje zabiegów w salonach urodowych i SPA. Dopełnieniem specjalistycznego doradztwa kosmetologów, stylistów, perfumiarzy, dietetyków, fizjoterapeutów i lekarzy medycyny estetycznej jest program rewitalizacji organizmu po zimie oraz propozycje ćwiczeń poprawiających kondycję skóry i ciała.

„Uważam, że nasze wnętrze z zewnętrznym wizerunkiem są nierozerwalnie związane.
 Dlaczego? Bo kiedy kobieta czuje się piękna – potrafi góry przenosić – mówi Katarzyna Droga,
 redaktor naczelna miesięcznika „SENS” i wydania specjalnego „SENS DLA URODY”. 
 – Bo wizerunek wyraża emocje. Bo chodzi o radość, szacunek i wysoką samoocenę. 
O to, by odnaleźć siebie: w stylu, głowie i w życiu. Jak? Tym właśnie zajmujemy się 
na łamach magazynu „SENS DLA URODY”.  

 

Ważnym elementem „SENSU DLA URODY” jest style-coaching i poradnictwo ekspertów w obszarze stylizacji i psychologii mody. Wskazują oni sposoby odnalezienia równowagi pomiędzy zdrową akceptacją swojej osobowości, a potrzebą zmian wyglądu.

„SENS DLA URODY” ukaże się w objętości 116 stron, w nakładzie 45 tys. egz. i w cenie 14,90 zł. Będzie dostępny na rynku przez 3 miesiące. Sprzedaż wydania wspiera promocja w prasie („Zwierciadło”, „SENS”, „Gazeta Prawna”), w Internecie (zwierciadlo.pl, dziennik.pl, Facebook) oraz w punktach sprzedaży prasy.

„SENS DLA URODY” to już drugie wydanie specjalne miesięcznika „SENS”. Pierwsze – „SENS DLA ZDROWIA” –  ukazało się jesienią 2013 r.

Wstecz