Michał Chmieliński objął stanowisko Managera ds. strategii i rozwoju mediów elektronicznych w Grupie Zwierciadło. Będzie odpowiedzialny za nowo powstały dział Media Elektroniczne. Do jego obowiązków należy budowa nowych przedsięwzięć w zakresie mediów elektronicznych, opracowanie i realizacja strategii rozwoju oraz wsparcie innych działów biznesowych Grupy. W ramach swoich obowiązków współtworzy także strategię portalu Zwierciadlo.pl, który w najbliższym czasie zadebiutuje w nowej odsłonie. Do jego zadań należy również współpraca partnerska w obszarze nowych mediów.

 

Chmieliński pracuje w Grupie Zwierciadło od 2010 roku, jest absolwentem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Z branżą internetową związany od ponad 7 lat, współpracował m.in. z Agora SA i Skapiec.pl.

 

Media Elektroniczne to nowy dział biznesowy w Grupie Zwierciadło, utworzony w związku z planowanym rozwojem nowych projektów internetowych. W jego kompetencjach znajduje się m.in. budowa strategii i produkcja nowych usług, wsparcie obecnych działów Grupy, koordynacja technologiczna projektów i planowanie inwestycji w ciekawe startupy.

 

Wstecz